گوشی هوشمند ضد آب با دوربین 13 مگاپیکسلی

خبرگزاری فارس: گوشی هوشمند ضد آب با دوربین 13 مگاپیکسلی

شرکت سونی مدل جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند Xperia را با نام Xperia ZR را معرفی کرد و توضیح داد که این محصول بسیاری از قابلیت‌های مدل قبلی خود یعنی Xperia Z را شامل می‌شود و در اندازه کوچک‌تر و به صورت فشرده‌تر ساخته شده است.

به گزارش فارس به نقل از جی‌ا‌س‌ام‌آرنا، این گوشی هوشمند به صورت ضدآب و ضد گرد و غبار ساخته شده است و به گفته سونی نه تنها این گوشی هوشمند از برگشتن یک لیوان آب روی آن جان سالم به‌در می‌برد، بلکه کاربران می‌توانند این محصول را با خود به زیر آب ببرند و به کمک دوربین 13 مگاپیکسلی آن از دنیای زیر آب تصویربرداری کنند.

دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD تهیه کند و سونی برای آن کلید سخت‌افزاری شاتر را به صورت مجزا در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند Xperia ZR شامل نمایشگر لمسی 4.55 اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. شرکت سونی برای نمایشگر این گوشی هوشمند موتور تصویری BRAVIA Engine 2 را به همراه پنل ویژه‌ای موسوم به OptiContrast در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای با توان 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، امکان استفاده از کارت حافظه microSD و نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

این گوشی هوشمند پیشرفته و ضدآب در فصل دوم سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد