فروش آفلاین نرم افزارهای ادوب متوقف شد

خبرگزاری فارس: فروش آفلاین نرم افزارهای ادوب متوقف شد

به گزارش فارس به نقل از اس ام اچ، ادوب نرم افزارهای گرافیکی و چندرسانه ای پرطرفداری مانند Photoshop، Illustrator  و  InDesign را عرضه می کند. تا به حال این نرم افزارها بر روی دی وی دی و در قالب بسته بندی های مختلفی در فروشگاه ها عرضه می شدند، اما از این پس تنها از طریق سایت های اینترنتی و با ثبت نام و پرداخت الکترونیک قابل دسترسی خواهند بود.

پیش از این هم تعدادی از شرکت های بزرگ طراح نرم افزار از این روش که مبتنی بر فناوری کلود است برای فروش تولیداتشان استفاده کرده بودند. از جمله این شرکت ها می توان به Salesforce.com  و  NetSuite اشاره کرد.

شرکت های سازنده ضدویروس با توجه به ماهیت فعالیتشان در این زمینه پیشگام بوده اند. افزایش ایمنی، شناسایی دقیق تر هویت خریداران، تسهیل به روزرسانی و امکان افزودن ساده قابلیت های تازه به نرم افزار از جمله مزایای چنین روشی است.

ادوب می گوید این روش را از ماه ژوئن اجرایی می کند و اولین محصولی که از این طریق به روز شده و عرضه می گردد نرم افزار Creative Suite خواهد بود. آخرین نسخه این نرم افزار به صورت سنتی در می 2012 عرضه شده بود که شامل برنامه های Photoshop، Illustrator، InDesign، Flash  و Dreamweaver می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد