گوشی هوشمند با دوربین 16 مگاپیکسلی و زوم 10 برابر

خبرگزاری فارس: گوشی هوشمند با دوربین 16 مگاپیکسلی و زوم 10 برابر

شرکت سامسونگ که عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه در بازار جهانی را از آن خود کرده است، در حال کار کردن روی گوشی هوشمند جدیدی با نام Galaxy S4 Zoom است که گفته می‌شود دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، اما شایعات جدیدی که در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است نشان می‌دهد که واژه Zoom در نام این محصول بی‌دلیل به کار نرفته و این گوشی می‌تواند با قابلیت بزرگنمایی 10 برابر یا به عبارت دیگر با زوم 10x در اختیار کاربران قرار گیرد.

سامسونگ پیش‌تر محصولی را با نام Galaxy Camera روانه بازار کرده بود که شامل حسگر تصویری 16 مگاپیکسلی می‌شد و زوم 21x را در اختیار کاربران می‌گذاشت. در این میان شرکت نوکیا هم پیش‌تر گوشی هوشمندی را با نام 808 PureView عرضه کرده بود که حسگر تصویری 41 مگاپیکسلی داشت و به گونه‌ای متفاوت قابلیت بزرگنمایی تصویری را در اختیار کاربران می‌گذاشت.

اما گوشی هوشمند جدید Galaxy S4 Zoom در رده گوشی‌های هوشمند بسیار منحصر به‌فرد و با قابلیت بزرگنمایی ده برابری می‌تواند از محصولات مشابه موجود در بازار جهانی متمایز شود.

این گوشی هوشمند علاوه بر داشتن زوم یاد شده بسیار باریک طراحی شده است. این روزها برخی دوربین‌های دیجیتالی خانگی با زوم 10x در بازار وجود دارند که البته بدنه آن‌ها بسیار ضخیم است و با ضخامتی معادل 20 میلیمتر عرضه می‌شوند که البته سامسونگ قصد دارد این گوشی هوشمند منحصر به‌فرد را با ضخامت 10 میلیمتر عرضه کند.

گوشی هوشمند Galaxy S4 Zoom شامل نمایشگر لمسی 4.3 اینچی از نوع qHD Super AMOLED می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی 8 گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، فناوری ارتباطی بلوتوث 4.0، پشتیبانی از شبکه بی‌سیم Wi-Fi و ... اشاره کرد. قرار است این محصول در اوایل ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد